Wednesday 17 July 2013

1st day in Kuching

Hi semua. Esok nak masuk bulan Julai 2013. Tapi Tika baru berpeluang menulis entri untuk apa yang berlaku for the past few weeks. Ye la bukan apa, cuti sekolah kan Tika duk dengan hubby so tak dapat nak update blog sangat. Nak menulis ni pun kena ada mood tau. Kalau datang mood lonely+horny tu baru la tika tulis blog. So kebanyakan cerita dalam blog ni is written retrospectively. Meaning benda dah berlaku baru ditulis semula. Penting tau term reteospective tu especially student University yang tengah buat thesis. Thesis ye, bukan testis. :-p

    So nak dijadikan cerita Tika sampai ke Kuching on Saturday 25th May. Naik plane dari LCCT tengah hari punya schedule. Mahal tiket cuti sekolah ni. Dekat Rm400 return. Tapi tak apa lah hubby yang bayar. Pergi LCCt haritu pun naik teksi je. Call zain, farid dengan Akmal semua tak angkat phone. Macam tu lah lelaki. Habis madu sepah dibuang. Tapi tak kesah la coz madu dalam badan tika ni pun tak reti habis.
:-p

        Sabtu petang tika sampai Kuching, keluar je departure hall hubby dah tunggu. Dengan sepanduk kecil "welcome to kuching my beautiful wife". Siap decorate dengan bunga lagi buat tika jadi terharu sekejap. Hubby terus peluk and kiss my forehead. Tika pun salam and cium tangan hubby laksana isteri sejati disanjung tinggi.

    Kami tinggalkan airport menuju ke Riverside Majestic Hotel di bandar Kuching. Hubby bawa Prado yang disewa khas sepanjang kursus untuk kegunaan hubby. Untung kerja dengan GLC, kemudahan boleh tahan. Jauh beza dengan kerja kerajaan harapkan gaji bulanan sahaja.Riverside Majestic Hotel (RM) ni letak depan Sg Santubong di bandar Kuching.

      Dari dalam kereta lagi hubby dah gatal-gatal tangan memeluk badan dan meraba-raba breast Tika. Nasib baik cermin tinted gelap dan Prado ni tinggi sikit. So dekat traffic light pun hubby duk ramas breast bagi tika stim. Actually memang tika stim pun terbayangkan apa effect gambir sarawak yang hubby guna . harap-harap dapatla lawan penangan kawan- kawan seksku di kuala lumpur.

 " kesian wife abang ni lama tak dapat. Basah lencun dah pussy." Kata hubby sambil tangannya mengelus-ngelus pussyku.

"Abang nakal...." Kepalaku di sandarkan ke dada hubby sambil tanganku dimasukkan ke dalam getah boxernya.

"Ahh..abang..dont..." Aku cuba melarang bila hubby memasukkan jari hantunya ke dalam pussy basahku.


Ponn..ponnn!! Suara hon dari kenderaan belakang. Terkejut aku rupanya lampu traffic dah hijau. Hubby pun tak perasan akibat kesedapan diurut batang. Kami berdua tertawa sakan.

Perjalanan di sambung ke Bandar kuching. Jarak  dari airport ke bandar tak sejauh kuala lumpur ke LCCt.

 Selepas membuat u-turn di depan patung Kucing hubby membelok kenderaan ke parking hotel. Di dalam lif menuju ke bilik hubby asyik memelukku sambil mengusap usap bahuku untuk menaikkan ghairah.

Lif terbuka, hubby memimpin tanganku ke dalam bilik hotel. Bilik yang luas, suite room. Ada king bed, sofa, sofabed, balkoni, dapur with microwave. Ala-ala suite room di Maya Hotel tempoh hari.

Pintu dikunci. Hubby memelukku rapat ke dadanya.

"I miss you sayang" ayat manis dari hubby bermula.

"I miss you too abang. Dah lama tak dapat belaian kasih sayang abang." Aku membalas penuh manja.


Bibir kami bertaut. Lidah kami berpintal- pintal memainkan peranan masing-masing. Kalau bab foreplay suamiku memang hebat. kepalaku yang masih berbalut tudung diusap perlahan. Aku memeluk badan suamiku. Tanganku ku lingkarkan ke bahunya.

Suamiku meneroka mulutku menggunakan lidahnya. Terasa air liur tawarnya di dalam mulutku. Aku menyedut-nyedut lidah suamiku. Sesekali aku menggigit manja lidahnya.

"ouch.. !! .. nakal wife abang ni." menjerit kecil suamiku kesakitan lidahnya digigit mesra. Tangannya meramas punggungku sesekali mencengkam erat.

Butang seluarku dibuka. Zip seluar ditarik. Aku didudukkan di sofa. Kaki terkangkang. Suami melutut di depan.

"Basah dah wife abang ni.." Sambil mencium pussyku di balik lace pantyku.

"Ahh..dap bang.." Aku mencengkam rambut suamiku.

Aku mengangkat sedikit punggungku membolehkan suami menarik panty..

"Banyak air isteri abang ni. Lama tak kena jilat ni." Lidah kasar suamiku mula memainkan peranannya di pussy aku.

"Ahh..bang..uuhh.." Aku sesekali mengerang apabila lidah suamiku bermain di sekitar biji kelentitku.
Sesekali juga aku menyepit kepala suami dengan peha gebuku. Tak tahan bila lidah kasarnya masuk sedikit ke dalam pussyku.

"Abang..fuck me bang..." Aku terasa berahi yang amat diperlakukan begitu oleh suami.

"Say it again honey." Suamiku memancing lagi.

"Abang..fuck me by any possible way. I'm your wife. I'm your fucking slut." Aku menggoda suamiku dengan ayat lucah.

"Mmh.." Aku dihempas ke katil king suite room.

Lidah kami bertarung kembali. Aku merasa sedikit kelainan rasa di mulut suami. My own juice. Taste not bad. :-) aku tersenyum sendiri sementara suami menggeselkan batang supaya licin dan mudah dimasukkan.

"Plop" sedang asyik suami menggesel, aku memeluk badannya dan serentak dengan itu batangnya termasuk sendiri ke dalam pussyku.

"Lain pussy u sayang.. Mesti dildo i belikan tu besar sangat." Suamiku meneka agaknya kenapa pussy isterinya terasa longgar.

"Ahh.. Dalam lagi bang.tika nak batang abang dalam-dalam. " ghairahku mula bangkit. Aku menghenjug badan sendiri menambah sensasi didayung suami.

" shhhh..ohhh.. Tika..dont. Let me do alone. " lain suara suamiku terketar ketar bila aku menggerakkan punggung turun naik.
Hayunannya semakin laju. Aku dapat lihat batangnya keluar masuk pussyku.

Berkilat.
Berlendir
Keras.

Dah beberapa minit suamiku mendayung. Biasanya dia mesti pancut dalam minit pertama. Tapi ni dah 3 minit lebih ikut jam di dinding.


Aku memeluk badan suami dengan kaki yamg dilingkar di pinggangnya. Tanganku memeluk rapat badannya. Punggung kuhayun swmakin cepat.

"Honey dont.!" Suamiku menjerit menahan kelakuanku. Namun henjutanku semakin laju..
Aku melengkungkan badan supaya batang suami masuk sedalamnya.

"Oohh..tika sayang. Ohh..emmmh" baru aku ingin membina ghairah tiba-tiba semburan cairan hangat membasahi pussyku.

Aku senyum melihat wajah suami yg kepuasan. Biarlah aku tak klimaks. Memang aku tak expect klimaks bila dengan hubby. Ramai lagi kawan seksku di kuala lumpur.

"Sorry sayang. Abang terpancut . sayang hayun laju sangat. " suamiku meminta maaf.

"Its okay darling. Jangan la minta maaf. U improve a lot." Aku cuba mengambil hati suami. Comforter ku tarik ke paras dada menutupi tubuh kami yang bogel.

Improve 1 minit ke 3 minit lebih. Hmmmm.. Aku tersenyum sendiri sambil berbaring di dada suami sambil melihat siaran di kaca tv.

5 comments: