Thursday 13 June 2013

Sebelum Cuti Bermula

Cuti dah nak bermula, 2 minggu tu. Lama kan? Ni la untungnya bekerja sebagai pendidik. Student cuti i pun ikut cuti. Hehe. Janganla jealous ye abang-abang akak-akak semua. Ada ke akak-akak yang baca blog ni. ?kalau ada bagusla. Boleh share experience kalau sudi.

" tika, ko nak join ke malam ni?" Zira bertanya padaku.

" join mende zira. Ada projek baik ke. ?" Aku tanya dia semula.

"Ala ko ni tika buat-buat tak paham.  Esok kan dah start cuti. Petang ni habis kelas zain dengan farid ajak jumpa. Si Akmal pun ada jugak."

"Hmm..jumpa kat mana zira? Lepak-lepak minum-minum ke?"

"Aah, minum air kental diorang .haha. Diorang dah arrange, siap booking hotel dekat Maya Hotel." Zira membalas soalan aku yg blur tu.

"Not bad eh diorang ni. Hotel pun grand. Dekat klcc tu kan? Eh mek som tak join ke?"

"Mek bas dia malam ni la. Tu la kalau tak boleh berenam. Awal dia balik kelantan. Anak solehah la katakan."  Tergelak aku mendengar gelaran anak solehah tu. Memang betul pun mek jenis alim-alim. Pakai tudung. Tutup aurat. 5 waktu tak tinggal. Tapi sejak peristiwa 505 tu dia makin liar. Zira cerita tiap malam mesti berkepit. Pergi kerja pun mata mesti bengkak-bengkak tak cukup tidur.

"Ko nak berenam jugak ke? Aku cuba arrange dengan kawan aku sorang ni. Mana tau dia nak join. Tapi tak leh janji la."

"Betul ke ni tika, tak tau pulak ko ada kawan notty lain. Ok jugak kalau berenam. Penat aku kene main dua-dua lubang. Pelik suami aku nanti esok bila aku balik Penang" tiba-tiba excited si zira . Dia akan gerak balik ke penang hari sabtu petang. Sama dengan aku, naik flight juga dari LCCt, tapi destinasi berbeza. She bound for Penang, aku bound for Kuching sebab suami kursus kat sana sekarang. Pertengahan minggu baru flight to KayKay.

Zira menekan paddle minyak keretanya meninggalkan aku d parking kereta sendirian. Aku terus membelek contact di phone dan terus call orang keenam untuk aktiviti petang ni.

Di rumah aku sedang menyiapkan diri untuk aktiviti malam ni. Bulu kemaluan sudah ku cuku r rapi. Mudah la malam ni lubang dicari. Sedang aku mengelamun tiba-tiba handphone ku berbunyi. Tangi video call dari suami. Cepat-cepat aku mengangkat.


"Hello baby abang. Buat apa tu?" Suamiku memula bicara.

"Baru lepas mandi ni sayang. Tengah pilih baju nak pakai. Malam ni nak tido rumah zira. Dia ajak. Nak tengok ironman 3 sama-sama. " aku membalas.

"Oooh baru lepas mandi ye. Patutlah nampak seksi sangat. Meh abang bukakan towel tu."

"Nakal abang ni tau" aku membuka towel membiarkan suami menjamah tubuhku dengan matanya.

"Abang sorang je ke tu. Sabtu ni tika sampai sana ok?"

"Cepat sikit sayang. Abang tak sabar nak panaskan sosej abang ni". Suamiku mula berlucah.

"Hehe.kesian hubby i ni tau. sorang-sorang kat hotel. Ehhh..kenapa tunjuk batang tu syg.keras pulak tu. Tunggula sabtu ni sayang. Bazir air tu nanti. "

" abang stim la tengok tika macam tu. Bogel.seksi sangat. Cukur licin pulak tu macam tiap kali sebelum buat seks dengan abang."
Aku memang suka botak licin pussyku tiap kali suami inginkan seks. Tapi kali ni aku licinkan sebab untuk dijamah zain dan kawannya. Hehe.

"Sayang tunjuk la camera dekat pussy sayang. Abang nak lancap ni. Abang guna gambir sarawak tau. Ada jual dekat kuching waterfront tadi. Abang beli lepas makan mee kolok dekat seberang sungai."

"Tak mau lah abang. Sabtu ni la. Abang tahan k?" Aku sebenarnya bukan tak mau layan stim dengan hubby, tapi simpan untuk dihenjut malam ni. Biar betul-betul horny. Baru syok.


"Sayang ni, abang dah stim macam ni dia tak mau pulak.hmm." suamiku bernada kecewa.

" jangan la sedih abang. Sabtu ni ok?"

"Abang nak try je gambir ni efektif betul ke tak. Mahal abang beli. Takut tak efektif nanti boleh mintak refund." Suamiku memancing lagi.

"Ermm..abang ni. Nak try mana boleh time lancap, kena try dalam pussy betul-betul " aku cuba mengelak lagi.


"Ish tika ni. Kalau tika ada boleh la abang try. Tak kan nak try kat orang lain. Bawah tu memang la banyak pelacur nak goda. Nak ke abang try kat diorang?"
Suamiku mula bercakap dengan nada tinggi. Aku tau nafsunya tengah memuncak. Aku pulak malas nak layan. Tak feel sangat lancap ni nak dibanding dengan planning malam ni.

"Jangan bang, kena HIV nanti mati kita. Kalau yang bersih ok la."

" sayang ni, ada ke cakap camtu. Abang betul-betul cari yang lain baru tau. " Dia makin marah.

Akhirnya suamiku mematikan talian. Aku tersentak. Memang betul-betul dia marah.  Aku malas nak melayan lancap lancap ni. Setakat gambir sarawak tu. Ntah gambir ntah serpih kayu apa. Silap-silap makin longlai laki aku nanti.  Baik aku kemas baju untuk malam ni.

6 comments: