Wednesday 22 May 2013

Because You are Someone Else's Wife

Sepanjang perjalanan ke rumah mataku digenangi air mata. Cuba aku bendung air di kelopak mata ini namun semakin cuba aku menahan semakin banyak ia mengalir hingga ke satu tahap aku terpaksa melepaskan tangisan ini. Aku tak pasti kenapa aku rasa cukup sedih ketika itu. Padahal aku adalah isteri seorang lelaki lain dan Amir hanyalah bekas teman lelakiku sahaja. Kenapa aku perlu menangisi perkahwinan Amir padahal itu yang aku inginkan untuk menebus kekecewaannya kerana tidak dapat menikahiku tahun lalu.

"Adakah perasaan ini sebenarnya cinta. Yang masih bersemadi untukmu..." Bait-bait lagu Yuna berkumandang di corong radio teksi menambah sebak di dalam dadaku. Cinta. Adakah cintaku pada Amir masih lagi utuh dan menebal. Seperti kali pertama aku bertemu dengannya di alam persekolahan. Seperti kali pertama aku membenarkan kemaluannya menerobos ke dalam liang senggamaku ini. Seperti kali pertama air maninya dipancutkan dalam telaga bunting miliknya ini.

"Puan, puan, kita dah sampai ni. Rumah puan nombor berapa?" Pemandu teksi mengejutkan aku dari buaian kenangan bersama Amir.

"Rumah ketiga dari hujung tu pakcik, sebelah kanan ye." Sambil mengelap hidungku aku menunjukkan arah kepada pakcik pemandu teksi.

Selepas membayar harga tambang dan memulangkan duit baki, pakcik pemandu memandang wajahku.

"Puan, sudah lah. Jangan menangis. Maaf kalau mengganggu urusan puan. Saya yakin puan masih sayangkan suami puan. Berikan dia peluang. Andai tiada lagi peluang, biarkan bulan malam ini yang menjadi saksi cinta puan pada nya" aku membalas kata-kata pakcik itu dengan senyuman kelat. Sesungguhnya hatiku ketika ini amat sedih memikirkan hubunganku dengan Amir yang bakal berakhir.

Teksi berlalu pergi. Aku bergegas masuk ke dalam pagar rumah. Ketika sedang membuka kunci pintu rumah aku lihat Amir tiba di seberang jalan rumahku dengan motor scrambler nya. Shit! Dalam hatiku. Aku tidak mau Amir melihatku dalam keadaan sebegini.  Aku tidak mahu dia rasa bersalah kerana buatku menangis. Aku tidak mahu hubungan yang bakal dia bina terjejas kerana aku.

Ketika aku masuk dan mengunci pintu, Amir sudah berada di porch kereta kerana aku tidak mengunci pintu  pagar utama. Aku mengeluarkan dompet, kunci dan duit syiling dari dalam poketku dan menghamburkannya di atas coffee table. Aku berbaring di sofa, termenung menghadap siling rumah yang dihiasi cornice berwarna warni idea suamiku. Aku terdengar suara ketukan pintu yang perlahan namun tidak aku hiraukan. Padaku saat itu hubungan aku dan Amir sudah tiada apa-apa lagi. Hanya kenangan terindah yang bersemadi dalam memori.

Ketukan di pintu semakin kuat. Aku risau jiran-jiran sebelah rumah terdengar bunyi bising itu. Lebih kurang 1 minit telefon ku berbunyi.

" i didnt have to wake your neighbour up just to tell you how much i love u didnt i?" Whatsapp dari Amir.


Akhirnya aku tewas dengan ayat manis dari Amir. Aku bingkas bangun dari sofa dan menuju muka pintu. Cepat-cepat aku buka pintu dan mengizinkannya masuk.

"What do you want from...." Belum sempat aku menghabiskan kata-kata, Amir sudah mengunci bibirku dengan bibir hangatnya. Mataku terpejam. Amir memeluk badanku rapat. Memang ini yang aku perlukan ketika ini. Assurance hug dari seorang lelaki. Nyaman, tenang dan rasa selamat. Namun bila difikir bahwa yang sedang memelukku ketika itu ialah Amir, aku jadi bengang. Aku melepaskan diri dari pelukannya. Amir hampir terjatuh namun aku tidak endah. Aku berlari mendaki tangga ke atas. Aku naik ke masterbedroom dan membuka sliding door. I need some air. Fresh air. Air mataku berjujuran lagi. "Fuck it! Amir is just your ex. Face the truth tika!" Aku cuba menenangkan diri. Meyakinkan diriku bukan milik amir dan amir bukan milikku lagi.

Angin malam ini cukup nyaman. Bayu yang bertiup serba sedikit menenangkan perasaanku, membawa kesedihan yang terkurung dalam hatiku.



"Why are you trying to run away from me sayang?" Bisikan di telinga diikuti pelukan di pinggangku. Rupanya aku tidak menutup pintu bilik. Amir yang sudah biasa dengan rumahku cukup tahu spot aku bersantai. Dalam kegelapan balkoni yang sengaja aku tak on kan lampu Amir membelai rambutku. Hembusan nafasnya menghilangkan sejuk malam.

"Amir you betul-betul nak kahwin?" Soalan yang sama kali kelima aku tanya padanya malam ni.

"Betul sayang. I know it will be hard for you. But   It's harder for me." Pelukan Amir makin rapat. Dia mencium belakang kepalaku manja. Aku memusingkan badanku menghadap Amir. Mata bertentang mata. Rupanya dia turut mengalirkan air mata. Aku tahu perasaannya padaku masih ada. Aku menyeka air mata dipipinya.

" please dont cry sayang." Aku menjinjit kaki mencium matanya.

Amir membalas ciumanku. Namun bibirku menjadi sasarannya. Kami berpelukan, berciuman sepuasnya. Dari perasaan sedih tiba-tiba nafsuku bangkit. Pussyku bergetar.berair. teekemut kemut.  Nasib la balkoni separas pusatku ini full batu. Tak dapat orang yang lalu di bawah mengintai apa yang terjadi bila amir melucutkan seluarnya dan jeansku. Boxernya ku lurutkan..batang kerasnya terpacul keluar. Sambil aku mengusap batangnya, Amir turut melorotkan pantiesku yang sudah berair. Batangnya digesel perlahan di celah pehaku. Aku melihat ke bawah, batangnya berkilar dek air maziku.

"Doggy." Amir berbisik ke telingaku.

Tanpa banyak arahan aku memusingkan badanku. Badanku bongkokkan sedikit memberi Amir pandangan penuh pussyku. Batangnya digesel gesel.

"Atika, i tak dapat masukkan."

"Why amir, you make me all wet.".. Pussyku dah terkemut-kemut menunggu tujahan Amir.

"Because you are someone else's wife. I takut the same thing will happened to me later." Pelik aku dengan ayat Amir. Pussyku betul-betul terseksa.

Akhirnya aku sendiri yang menghenjut punggungku ke belakang. Batang keras, pussy licin dan longgarku tak memberi masalah untuk disetubuhi Amir.

Aku menghenjut punggungku semakin laju. Amir cuma menutup matanya.

Perlahan lahan akhirnya Amir mula menggerakkan batangnya keluar masuk. Lelaki, janji apa pun dibuat kalau perempuan dah kangkang pussy memang tak payah berfalsafah sangat .


Goyangan semakin laju. Berdecap decup batang Amir meneroka pussyku. Aku dah tak kuat lagi menahan.aku menggoyangkan punggungku supaya tujahan amir makin dalam mengenai g-spot ku.


"Ahhh..Amir..oo..oohh..ah..ahhhh" aku klimaks. Klimaks pertamaku malam ini. Mataku terpejam menerima seksa kepuasan seks. Bila mataku dibuka. Aku dapat lihat bulan mengambang di langit. Teringat aku pada kata kata pemandu teksi tadi.




Andai tiada lagi peluang, biarkan bulan malam ini yang menjadi saksi cinta puan pada nya"

2 comments: