Thursday 16 May 2013

mek som dan zira

Jam 4.30pm aku mengemas beg kerja. Laptop kusimpan dalam laci meja kerja dan dikunci selamat. Malas nak bawak balik laptop. Paling kuat pun main facebook, dengan update blog. Tu semua boleh guna smartphone. Lagi senang, sambil-sambil boleh whatsapp dengan suami dan kawan-kawan.


Semasa masuk ke kereta tadi cikgu din sempat mencubit punggungku yang  berlapis baju kurung batik, terasa pedih cubitannya di kulit punggungku yang tanpa panties. Mesti korang tertanya kenapa tak pakai panties. Jawapannya,,, hehe.. Sebab baru lepas kena dengan cikgu din. Lepas kelas jam 130 tadi dia panggil aku kat bilik disiplin. Nak bincang masalah Teow budak Cina kelas aku katanya. Sampai sana rupanya dah rindu cipap aku.

Walaupun penat letih kena balun dengan batang melengkung zain malam tadi, namun batang cikgu din masih boleh buat aku klimaks dua kali. Pelik cikgu din bila melihat leher dan breast 34c aku penuh lovebite. Banyak skandal katanya aku ni. Siap dia tambah lagi bite tu. Mati la aku kalau tiba-tiba suamiku pulang ke kuala lumpur. Pakai tudung dalam rumah la jawabnya.


Pertarungan aku dan cikgu din berlangsung hampir 45 minit. Berpeluh aku dibuatnyam bila lah bilik disiplin ni nak upgrade tambah aircond. Hehe. Agaknya kalau ada aircond makin kuatla aktiviti kami berdua.



40 minit driving ke rumah mek som gara-gara jalan jem. Maklumla ada yang ambil shif balik 430. Ni la akibatnya tertidur lepas main tadi.. Apa pun dapat jugak aku recover energy yang hilang tadi.  Sebenarnya aku ke rumah mek som ni sebab saja nak siasat aktiviti diorang. Spotcheck bahasa inggerisnya.


Sangkaanku tepat apabila mek som membuka pintu dengan hanya baju kemeja paras peha. Aku cepat-cepat masuk ke dalam rumah takut jiran-jiran nampak keseksian mek som. Nasib baik lah komuniti jiran kat sini ramai berbangsa cina dan india.


Belum sempat aku melabuhkan punggung di sofa , aku terdengar erangan panjang dari dalam bilik.


"Zira ke tu?" Aku menyoal mek.


" ye la siapa lagi kalau bukan bini orang kuat nafsu tu. Mentang-mentang suami kat penang. Dari malam tadi tak keluar bilik." Mek mebalas.


"Laki nya pun boleh tahan la macam tu. Seharian main pun tak giveup lagi. " aku menambah.


" kalau sorang memang dah giveup la. Ni boyfriend baru aku pun dia kebas. Dengan boyfriend kau sekali si zain tu."

Muka aku jadi kemerahan bila mek menyebut nama zain.

"Tak payah la nak malu. Zain dah cerita apa yang korang buat malam tadi. Tak sangka sama je ko ni macam zira.hehe" mek menambah.

Muka aku makin kemerahan. Cipapku tiba tiba berdenyut terbayang penangan zain malam tadi.
Aku terasa macam ada air terbit membasahi liang keramatku.

"Ko ni la puncanya. Kalau tak sebab kitorang stim tengok zain raba ko punya dalam stadium tu, maybe aku tak hilang virgin lagi"


Aku terkejut mendengar pengakuan mek som. Akhirnya dia menceritakan pengalaman malam tadi. Rupanya mereka jugak balik ke rumah dan berasmara. Patutla pagi tadi bukan main nyenyak tidur peluk jantan.


Aku kembali terangsang. Nampaknya penangan cikgu din tidak cukup lagi.

"Dah jom. Ikut aku masuk dalam. Diorang dah tunggu tu". Mek som seperti paham keinginanku. Dia menarik tanganku ke bilik utama..


Pengalaman pertamaku secara group bakal bermula..

2 comments:

  1. Serious or just story..bloqer cuba kau bagi tau saya..ini cerita just story atau benar2 belaku..aku betul2 nak tau..

    ReplyDelete