Saturday 18 May 2013

Six Some

Pengalaman petang kelmarin betul- betul membuka mata Mek Som akan kepentingan seks dalam kehidupan berumahtangga. Dari pengakuannya dia tidak menyangka betapa aku dan Zira yang molek bertudung di tempat kerja sanggup mengangkang di depan lelaki hanya kerana terbuai nafsu syahwat.


Title Cikgu Atika dan Cikgu Fazirah hanya pelengkap di nametag kami sahaja sebagai tanda penghormatan kepada sumbangan dan jasa kami yang tidak berbelah bahagi dalam dunia pendidikan. Di sebalik nametag yang megah itu tersembunyi seorang wanita yang nafsunya mengalahkan seekor singa betina di safari Afrika yang kelaparan dan dahaga. Batang lelaki seumpama oasis di tengah padang gurun pasir yang dapat menghilangkan tekak pengembara yang kehausan. Aku lah pengembara itu. Dan kini bukan aku seorang pengembara itu. Aku ditemani 2 orang wanita lain yang juga kawanku di tempat kerja.


Pengalaman dengan zain yang mampu membuatkan ku squirt(baru google cari term ni) membuatku semakin berahi dipuaskan batang melengkung miliknya. Zira juga mengaku batang Zain adalah terhebat di antara mereka bertiga, zain, farid dan akmal. Sementara Mek som masih belum dapat menerima batang Zain sepuasnya. Masih lagi meronta kesakitan apabila disetubuhi maklumlah baru hilang dara dua malam sebelumnya.

Sementara Zira dan aku semakin ketagih. Milik suami di penang dan Beaufort seakan dilupakan. Di depan mata terhidang sosej yang lebih mengenyangkan.

Petang kelmarin adalah kejutan hebat buatku melihat zira melayan 3 lelaki sekaligus buat aku respect kepadanya. Dua batang di cipapnya. Satu lagi di dubur sempitnya. Gila. Memang gila. Tak sangka apa yang aku tonton di filem blue bukan hanya satu fantasi.

Batang zain dan farid keluar masuk dari cipap Zira berselang seli. Zira seakan akan pelacur. Dia sendiri yang menghempas-hempas badannya menambahkan lagi hentakan jantan pemuas nafsu. Sementara Akmal menghenjut perlahan di dubur penuh nikmat Zira.

Bilik Mek Som bagaikan sarang pelacuran. Baju bertaburan, kondom, pembungkus makanan, air kotak.

Sedang aku asyik memerhatikan gelagat Zira si pelacur, aku terkejut melihat Mek Som yang telah bogel di sebelahku. Tanpa rasa malu dia menghampiri Zira berempat, mencabut batang Akmal dan terus mengulum tanpa rasa geli.Akmal yang kesedapan dikulum meramas rambut Mek Som. Dia menggerakkan punggungnya menambah henjutan ke tekak Mek som. Tak sangka Mek yang baru hilang dara juga berperangai pelacur.

5 minit mengulum, Mek baring dan mengangkang di depan Akmal. Tanpa disuruh, Akmal menggesel kemaluan besarnya di permukaan cipap Mek. Geselan batang keras ke kelentit Mek membuatkan cipap Mek banjir serta merta. Air dari cipap mek kini membasahi batang Akmal. Tanpa perlu bersusah payah, batang keras berurat itu membelah perlahan cipap mek. Mek seakan akan dirasuk. Dia sendiri yang memeluk badan Akmal dan menguli-uli cipapnya di batang Akmal.

Sementara itu Zira sudah mengejang buat kali ke berapa aku tak pasti. Dia surrender. Matanya terpejam kenikmatan dan kepenatan. Zain dan Farid mencabut batang masing-masing. Kedua-duanya masih keras bagaikan besi.


Seterusnya giliran aku pula yang akan disetubuhi. Sebenarnya aku dah cukup horny melihat dua kawanku yang memadu asmara. Cukup banyak airku, aku rasa tak payah foreplay pun dah boleh masuk.


Aku diarah Zain untuk naik diatasnya. Tanpa perlu arahan seterusnya, aku sendiri yang mengacukan batang Zain ke cipap berairku. Batangnya tenggelam perlahan-lahan di dalam cipapku. Aku memulakan henjutan badanku. Batang Zain masuk sedikit demi sedikit semakin dalam ke dalam telaga buntingku. Sedang aku sedap didayung tiba-tiba aku rasa cipapku menjadi sendat, penuh dan sesah. Aku menoleh ke belakang. Rupa- rupanya Farid yang memasukkan batangnya.


Inilah pertama kali aku disetubuhi dua lelaki serentak di dalam lubang yang sama.rasanya cukup nikmat. Memang tak dapat aku bayangkan beginilah rasanya kalau disetubi oleh batang mat saleh pada fikiranku. Sempit terasa batang dua lelaki keluar masuk . Cipapku seakan memahami apa yang perlu dibuat untuk menambah sensasi. Air cipapku dirembes lebih banyak dan akhirnya aku mencapai klimaksku yang pertama selepas 10 minit dihenjut. Aku menjerit mengejang dan terkencing squirting. Cukup nikmat.

Farid dan Zain seakan lebih terangsang melihatku begitu. Selepas klimaksku reda, mereka kembali menyutubuhiku. Petang itu aku squirt sebanyak 4 kali. Cukup exhausted. Kering kehausan tapi lega bila dipuaskan. Yang paling surprise apabila zain dan farid sama-sama terpancut dalam cipapku. Air meleleh keluar membasahi cipaku. Aku,zira, zain dan farid tertidur kepenatan. Tak tahu apa cerita dengan Mek. Memang tak larat dan tak tahu berapa lama mereka berdua bersetubuh. Yang pasti jam 7 malam aku terjaga apabila katil bergegar akibat mek dan zain sedang bergelumang dengan dosa.

7 comments: