Friday 3 May 2013

Perkhemahan Mak Lang: Part 4

Syaheen hanya mampu memejamkan matanya. Dia kini berbogel tanpa seurat benang pun di depan kawannya wani, dan juga di depan Cikgu Din dan Cikgu Tika.

Basah semasa ditangkap di toilet masih belum reda lagi. Cipap Syaheen kelihatan sungguh cantik dan kemas . Dengan hanya ditutupi bulu-bulu halus dan air mazi pekat menampakkan lagi keghairahan dalam diri Syaheen sekarang ini.

"Jilat kawan kamu punya! Saya nak tengok macam mana kamu puaskan kawan kamu. Kecik-kecik dah pandai menyundal!" Gertak Cikgu Din.

Wani hanya mampu mengikut arahan Cikgu Din. Dia tak berani melawan takut nanti dihebahkan seluruh sekolah dan ibu bapanya sendiri.

Cipap Syaheen yang mengangkang di depan Wani mula dijilat. Wani memainkan hujung lidahnya di biji kelentit Syaheen. Sesekali lidahnya menjilat dari biji kelentit menyusuri liang berahi kawannya sehingga ke pangkal dubur.


Syaheen hanya memejamkan mata sesekali dia mengerang perlahan. Dalam hatinya menyesal terbawa nafsu akibat mengintip perlakuan sumbang gurunya di dalam bas tadi. Rupa-rupanya mereka berdua mengintai guru meraka yang sedang asyik melayan bahtera semasa dalam perjalanan tadi. Perlakuan Cikgu Din dan Cikgu Tika rupa-rupanya telah diketahui secara rahsia oleh dua orang murid kesayangan mereka.


Persembahan 2 orang murid itu semakin panas  apabila Wani mula menggunakan dildo.


Syaheen hanya mampu menyandarkan kepala di katil apabila Wani menyorong masuk dildo bersaiz 5 inci itu. Tak perlu guna KY jelly, cukuplah air mazi Syaheen sebagai pelincir untuk memudahkan dildo tersebut keluar masuk membelah cipapnya..


Cikgu Din menjadi amat terangsang melihat perilaku anak muridnya yang masih bergetah. Tak disangka pelajar yang baru tingkatan 4 ini sudah pandai bab-bab seks. Dia mula membuka seluarnya. Batangnya dikeluarkan diusap-usap menjadi keras. Sasarannya ialah cipap Wani yang sedang menonggeng sambil memuaskan cipap Syaheen.


Cikgu Din melurutkan seluar wani ke paras lutut. Terpampang punggung dibaluti panties berwarna cream berbunga didepannya sekarang.


"Cikgu! Jangan! Please Cikgu!" Wani terkejut apabila kini seluarnya telah habis dibuka. Tambah terkejut apabila batang keras Cikgu Din menggesel di permukaan pantiesnya.


"Jangan cikgu, saya belum pernah..." Wani cuba melarang.

"Aih...apa yang belum pernah sayang. Tadikan Syaheen dah bedal awak punya ni guna benda tu" sambil menunjukkan dildo yang sedang tersemat di dalam cipap Syaheen.

Cikgu Din tanpa permisi melurutkan pula panties Wani. Dia mula menggeselkan batangnya di muka pintu kemaluan muridnya.


"Ahh...cikgu..please..jangan...ermmh.." Wani melarang dalam merintih kesedapan.


Air cipapnya semakin banyak. Semakin banjir dipeemainkan oleh cikgunya. Wani bagaikan lembu dicucuk hidung apabila melebarkan kangkangannya seperti disuruh cikgunya.



"Cikgu Din jangaan!! Aahhh....ahhh.." Wani merintih apabila batang keras beeurat membelah liang senggamnya.. Seumur hidupnya inilah pertama kali dia disetubuhi batang yang original.


"Ahh...ermm..sedap cikgu..." Wani semakin kesedapan diperlakukan doggie style oleh cikgunya.. Dildo sudah dilepaskan. Hanya Syaheen yang self service melayan cipapnya sendiri sambil memerhatikan batang Cikgu Din bermain dalam cipap kawannya.


"Kenapa buat saya macam ni cikgu... Tadi kan dalam bas dah buat dengan....".


Ayat secara spontan yang dikeluarkan oleh Wani betul-betul memeranjatkan kami. Aku dan Cikgu Din memandang sesama sendiri. Rahsia keramat kami berdua rupa-rupanya sudah diketahui orang lain.

Aku jadi gelisah.


"Oo jadi kamu berdua tau lah apa saya dan Cikgu Tika buat?!". Cikgu din menggertak anak muridnya. Hayunannya dilajukan. Semakin laju ditambah Wani sendiri menghayunkan punggungnya.



"Erm.. Ye cikgu.. Kami nampak semua..ahhh...cikgu..ahh...saya..Ahhhhh!!!!".
Wani akhirnya mendapat klimaksnya yang pertama. Cikgu Din mencabut keluar batangnya..


Cikgu Din masih belum puas. Dia kini menghampiri Syaheen pula.

" keluarkan plastik tak guna tu. Saya nak masukkan yang real. " sambil mengarah, Cikgu Din mengambil posisi di celah kelengkang Syaheen.

Cikgu Din mula mendayung anak muridnya sambil diperhatikan aku dan Wani yang kepuasan. Cukup 15 minit mendayung Syaheen mendapat klimaks pertama seumur hifupnya menggunakan batang original.


Mereka berdua terdampar kepenatan. Batang cikgu Din masih lagi keras terpacak. Kagum aku dengan Cikgu Din. Dah main 2 anak dara masih lagi keras terpacak batang kejantanannya.. Berair cipapku melihat adegan yang mereka bertiga lakonkan.


Aku bangkit dari kerusi menuju ke ruang tamu memberi isyarat kepada cikgu Din untuk mengikut aku ke ruang depan.


Cikgu Din seperti telah faham keinginanku terus mengekoriku meninggalkan Wani dan Syaheen yang terdampar keletihan di atas katil.



Tanpa buang masa aku berbogel dan mula disetubuhi Cikgu Din. Aku kasihan mwlihat Cikgu din yang masih belum dapat pancut lagi. Mungkin dia takut hendak lepas dalam anak muridnya. Takut mengandung nanti satu hal.


Biarlah aku relakan air mani Cikgu Din disemai dalan riang cipapku ini. Aku ingin menikmati sepuasnya kerana mengikut kiraan mungkin khamis depan periodku datang. Terpaksa aku berpuasa pula nanti.


Sedang aku sedap di doggie oleh Cikgu Din..tiba-tiba wani dan Syaheen keluar dari bilik. Aku cepat-cepat mencapai baju menutup bahagian dadaku. Tetapi bahagian cipap dan punggung memang tak dapat nak ditutup kerana sedang sedap ditunggang cikgu Din.



Cikgu tersenyum melihat mereka berdua. Cikgu Din memanggil wani  dan syaheen.

"Awak berdua ni nak tengok je ke.? Jom la join cikgu. Tak ada yang nak dimalukan." Cikgu Din mempelawa.


Malam itu kami berempat puas sangat. Masing-masing disetubuhi cikgu Din sekurang-kurangnya dua kali dan akhirnya air mani cikgu din dilepaskan kd dalam rahimku.

Paling yang aku tidak boleh lupa apabila  wani dan Syaheen menjilat cipapku. Dan yamg paling best ialah bila mereka berebut menjilat air mani cikgu Din yang mengalir keluar dari cipapku.


6 comments:

  1. for gurlz n ladiez...
    berhajat nak travel/bercuti kat mana2 tempat, email kucingnasik@gmail.com... kita jalan-jalan... boleh sorang2 atau grouping...

    ReplyDelete
  2. Utk perempuan shj.
    I boleh enjut 5round 1mlm.
    Btg 6inci maintain keras.
    Stamina padu..pakar jilat dan korek.nk massage. pun.boleh.digalakan yg ada duit n. cntik Putih melepak.amoi cina lg. bagus.call 0179755920 k

    ReplyDelete
  3. Nk cari cipap area klang/banting.sms/whatsapp 01115630680

    ReplyDelete