Friday 3 May 2013

Perkhemahan Mak Lang : Part 3

Aku menyarung tudung dan mengunci pintu chaletku. Malas betul nak buat rondaan ni. bukannya ada apa-apa bahaya pun kat kawasan Kem Mak Lang ni, getus hatiku.

Aku menghampiri Cikgu Din yang duduk terbongkok-bongkok di belakang chalet pelajar perempuan. Lampu bewarna kuning di dalam chalet masih belum dimatikan.

"apa cikgu Din ni skodeng budak perempuan ke?" aku menepuk bahu Cikgu Din.

"Ehh. Cikgu Tika.!. Shhh..senyap sikit. Cuba awak tengok ni." arah cikgu Din sambil mengarahkanku mengintai di balik papan dinding bilik air chalet pelajar perempuan.

Hatiku tersentak. Jantungku berdegup kencang. Di hadapanku, di sebalik papan yang memisahkan mata ku dan bilik air, terdapat sepasang kekasih sedang memadu asmara.

Aku terkedu, dalam hatiku tertanya-tanya macam mana benda ni boleh terjadi di kalangan pelajarku sendiri.

Di balik papan dinding bilik air, dalam kesamaran, sepasang tubuh sedang asyik berasmara. Seorang pelajar sedang duduk di atas mangkuk tandas dalam keadaan mengangkang.

Seorang pelajar lagi sedang asyik menjilat cipap kawannya. Paling mengejutkan ialah kedua-duanya pelajar perempuan kesayanganku. Syaheen dan Wani.

Tak kusangka keakraban mereka berdua sampai ke tahap ini.

Syaheen sedang asyik menjilat cipap wani. Lidahnya dijulurkan ke dalam cipap wani, menjilat air yang mengalir melimpah dari cipap kawannya.

sementara Wani asyik meramas rambut syaheen dan mengerang menutup mata.

Lama permainan mereka, cikgu Din di sebelahku naik stim, sambil meraba badanku, dia mengusap batangnya sendiri sambilkan menyaksikan drama yang sedang dilakonkan oleh dua orang pelajarnya.
Dari mana datangnya aku tak tahu tapi sekarang ini syaheen sedang menyorong tarik sebatang dildo dari cipap kawannya.Dildo yang sebesar 5 inci kalau mengikut perkiraanku, keluar masuk cipap wani diikuti air mazinya.

aku tiba-tiba bagai disambar petir. Cipapku mula berair. Tak kusangka ada juga anak muridku yang pandai dalam permainan seks ini.


"Ketatnya cipap diorang ni cikgu, kalau masukkan batang saya confirm melecet." Cikgu Din sempat berfantasi.

aku mencubit lengannya dan menyuruhnya duduk diam.

aku mengetuk pintu bilik air

"Wani, Syaheen, jangan ingat cikgu tak  tau apa kamu buat dalam tu. Keluar sekarang!!" aku menjerit perlahan mengarahkan mereka keluar.

5 minit aku menunggu baru lah keluar sepasang wanita berpakaian singlet dan seluar pendek. kedua-duanya tunduk takut dan malu.


"ikut cikgu sekarang. Orang hantar pergi sini untuk berkursus, kau berdua buat benda tak senonoh ya" aku memarahi muridku sambil mereka mengekori ku ke chalet.


"Cikgu, maafkan kami cikgu. Kami janji tak buat lagi" wani dan syaheen meminta ihsan dari ku. Sambil diperhatikan oleh Cikgu Din.


"kalau saya report pada mak bapak kamu macam mana? " cikgu Din menggertak.

"jangan cikgu, please.. ayah saya garang. nanti dia halau saya dari rumah" Wani mula menangis perlahan..

"oh. baru kamu tau takut. buat benda tak senonoh tak takut? " cikgu din menambah kemarahannya.

"sedap sangat ke guna benda plastik ni Wani? " Cikgu Din menunjukkan dildo berwarna coklat di atas meja yang aku rampas dari wani dan syaheen.


Wani mengangguk perlahan. sama ada dia mengangguk jujur atau pun ketakutan.

"kurang ajar punya budak. berani menjawab!" Cikgu din menengking wani.

"dah berapa lama dalam toilet tadi? Dah puas belum!? " Cikgu Din menambah tengkingannya.


"dah cikgu". "belum cikgu". dua jawapan serentak dari Wani dan Syaheen akibat tengkingan cikgu Din.

"ooo. jadi sorang dah puas sorang belum ye. " cikgu din seperti ada idea. " ikut saya ke bilik." Cikgu Din menarik tangan wani dan syaheen.

"sekarang kau puaskan kawan kau guna dildo tu . aku nak tengok" cikgu Din mengarahkan Wani memuaskan kawannya Syaheen.

Syaheen dan wani mula mengalirkan air mata. merayu kepada cikgu din supaya jangan dihukum sedemikian. Cikgu Din masih tidak berpuas hati dan menggertak ingin melaporkan pada ibu bapa mereka.

Akhirnya mereka terpaksa akur. Wani mula menanggalkan pakaian Syaheen satu persatu. Syaheen hanya mampu menutup matanya.


No comments:

Post a Comment