Saturday 6 April 2013

Menunggu Kepulangannya

"flight abang malam ni. Pukul 9.30 abang sampai airport. Sayang ambil abang ok?"
"ok abang. nanti abang naik flight, abang whatsapp tau". aku membalas whatsapp suamiku dan meletak kembali phone ku pada charger.

memang dah menjadi lumrah sejak 4 bulan lepas, suamiku akan balik ke KL setiap bulan. kadang-kadang lama. kadang sekejap. kadang sebulan sekali. kadang kadang beberapa kali dalam masa sebulan.
bergantung pada tiket Airasia. kalau murah, boleh la dia balik selalu. kerjanya sebagai pegawai kerajaan di Beaufort , sabah, memisahkan hubungan cinta kami . sejak dari zaman bercinta sampai ke alam perkahwinan.

Aku mencapai bra dan panties warna biru muda. minyak wangi Guess Gold aku spray ke dada ku. biar wangi. blouse dan jeans ku sarungkan. Selendang ku pinkan biar nampak kemas. aku ambil kunci Savvy dan berlari turun tangga menuju porch kereta. enjin ku hidupkan dan deruman enjin terus meninggalkan rumah teres dua tingkat yang dibeli suamiku tercinta.

jam 4.30pm aku sampai ke muka pintu sebuah apartment di kawasan Ampang. bell kutekan dan sebuah senyuman menyambutku dipintu.

"you ada 5 jam." aku memberi peringatan kepada nya.

lenganku ditarik. pintu dikunci. aku didukung terus ke dalam bilik yang luas dan sejuk. mungkin aircond dah lama dipasang. persediaan takut panas nak menghadapi pertarungan.

Amir. ex boyfriendku. kami berkenalan waktu study di universiti dulu..3 tahun bercinta bagai nak rak. ke hulu hilir. study sama. tengok wayang sama-sama. akhirnya cinta kami tak kesampaian kerana dia ditunangkan dengan seorang gadis dari kampung. nanti aku sambung kisah cinta kami.

 tapi sekarang ni mulutku sedang penuh dengan batang seorang lelaki yang bukan suamiku. amir menggesel batangnya yang besar ke dalam tekak ku.. hampir aku termuntah akibat tonsilku yang belum betul2 sembuh. amir menarik keluar batangnya dan membaringkan aku di atas katil.

"bekalan untuk seminggu" kata amir sambil tersenyum padaku.

satu persatu bajuku di tanggalkan..seluar jeans di buka..blouse dicabut.. selendang dibuka..
aku kini seorang isteri yang nusyuz. menduakan suamiku. berbogel di depan seorang lelaki yang bukan halal bagiku.... apakan daya.. nafsu ku membuak2. bukan tak boleh tunggu suamiku pulang malam ni. tapi aku takut akan rindu batang amir seminggu suamiku bercuti .


batang yang sebesar lengan membelah kemaluan ku..cipapku ditusuk perlahan lahan oleh batang yang meragut daraku 4 tahun dulu. amir menghenjut cipapku. makin lama makin laju. makin basah. makin berair.dengan posisi  submission,amir di atasku,  batangnya betul2 menggesel kelentitku setiap kali dia meyorong batangnya.aku memeluk badan amir. aku memang tak tahan kalau kelentit ku digesel. boleh buat aku terkencing.

ahhhh..sedap sayang.. aku meraung. meracau. menjerit jerit. menahan kesedapan di jolok batang yang cukup besar saiz nya. henjutan amir semakin laju. cipap ku semaking mengemut..

ahhh....oohhh.amir syg..ahhhhh

 bahunya kugigit manja. ahh.hh.. sedapnya klimaksku yang pertama..

amir cuba membalas gigitan, namun ku sempat menghalang. cuba mengingatkan yang badan ini akan dipertontokan kepada pemiliknya malam nanti. amir kecewa. namun hayunannya semakin laju.

layanan amir memang 1st class. tak pernah aku kecewa dengan layanan dia. batang nya betul betul memuaskan lubang senggama aku.

amir memulakan rentak semula..adegan sorong tarik bersambung.
memang hebat permainan amir.dah hampir 30 minit dia masih belum terpancut. aku sudah 2 kali.

aku berbisik pada amir. minta supaya posisi ku di atas. amir mengangguk.dia faham yang aku nak menamatkan adegan petang ini.

 batang 8 inci itu aku dudukkan perlahan lahan...ahhhhhh
terasa penuh cipapku..aku sekarang di posisi favourite ku. sambil amir menggigit manja putingku, aku mengerang. melajukan hayunan punggungku.. pap pap pap pap. bunyi peha dan punggungku dan cipapku menghentak peha dan batang amir.. ahhh..sedap sungguh..

emmmm..ahhh..laju sayang. amir mengarahkan ku..dia mcm hendak pancut..
aku jadi semakin excited tengok reaksi amir. aku melajukan henjutan..
batangnya ku hentak ke dalam .menerjah pintu rahimku..sakit. tapi sedap.

amir memeluk ku rapat rapat....badannya kejang..batangnya ditekan..
dalam masa yang sama aku turut mendapat klimaksku yang ketiga...ahhhhhh..aku mengerang..mendengus macam lembu kena sembelih..
atikaaaaaaaa!...amir menjerit kecil memanggil namaku..
cipapku terasa panas. air mani amir. ex boyfriend ku. lelaki yang menjadi tempat ku melempiaskan nafsu bila aku lama tak dijamah suami..

aku mengelap air mani amir yang meleleh ke peha ku.. banyak air lelaki ni.. tak pernah habis. aku perah2 banyak kali pun tetap jugak tak habis...aku mengingat  tarikh hari ini.. 7 april.. emmmm.. hari ke 13 dalam kitar haid ku.. kalau ikut kiraanku, hari 13, 14 dan 15 hari subur wanita. ..dengan period ku yang teratur. mungkin aku bakal mengandungkan anak amir. nampaknya malam ni sperma suami ku kena berlawan dengan sperma amir. merebut ovum yang satu..hehehe.  aku tersenyum sendirian. amir dah memejamkan matanya. memang lumrah amir kalau dah pancut. mesti tidur sekejap.

aku memeluk amir .sebelum menemannya tidur. jam di handphone ku aku set kan alarm pada jam 8 malam. 1 jam kami bertarung...lepas bangun nanti aku ada 1 jam 30 minit untuk aku mengemaskan diri sebelum menjemput suamiku di airport jam 930 nanti. aku mencium pipi amir dan tertidur kepenatan......

No comments:

Post a Comment