Saturday 13 April 2013

Tango. Lets Videocall.!

Suamiku terkapar keletihan. Pancutan air maninya masih membasahi  cipap berahiku ini. Meleleh ke cadar Akemi yang baru suamiku beli 2 hari lepas di Sogo. Musim-musim cuti sekolah ni Sogo memang sale habis-habisan. Comforter harga Rm900 boleh diskaun sampai Rm170. Tapi aku pasti tu cuma taktik marketing letak harga tinggi-tinggi supaya pelanggan tertarik. Lagi-lagi golongan hawa macan aku ni.

Bercakap pasal Sogo haritu aku terserempak dengan Amir, exboyfriendku. Dia tengah carikan handbag untuk wanita yang mengekorinya. Gaya macam budak lagi. Semenjak dia putus tunang dengan gadis pilihan orang tuanya, habis merata anak gadis Kuala Lumpur jadi habuannya. Lagipun bukan semua asal KL, lagi ramai yang asal dari kampung-kampung kat KL ni. Dengan kemewahan Amir sebagai Executive di Carigali Petronas, tak ada masalah untuk dia menawan hati ramai wanita. Termasuk aku.

Bila teringatkan Amir, cipapku mula berdenyut-denyut kembali. Mana la puas batang suamiku yang hayun sikit dah pancut tu. Kalau tau, sebelum kahwin sepatutnya aku try dulu main dengan suamiku. Macam test drive kereta toyota pulak. Kalau performance tak bagus boleh reject awal-awal. Tapi sebab dia beriya nak nikah awal sebab dia dapat posting kerja di Beaufort Sabah, terpaksa la aku setuju juga.

Aku mencapai dildo yang tersimpan kemas dalam laci . Aku turun ke tingkat bawah bersama dildo dan Samsung S3 pemberian suamiku semasa perkahwinan.

"Hi Amir, dah tidur ke?" Aku memulakan Whatsapp ke telefon Amir.

Dua tanda "Right" tanda message delivered. "Amir is typing". Tersenyum aku membaca message dari amir.

"Belum tidur lagi. Tengah tunggu call dari isteri yang dahaga"

Aku membuka Apps Tango. Siapalah yang cipta apps ni. Banyak dosa kau. Mesti ramai yang videocallsex guna tango ni.

Aku mendail phone Amir. Dalam 2 saat Amir menyambut panggilan aku.

Terkejut aku apabila melihat batang yang keras terpacak di skrin S3 ku. Yang lagi mengejutkan sepasang tangan yang bukan tangan Amir sedang membelai-belai batang panjang milik amir.

" I kacau daun ke? " aku bertanya pada Amir.
"Tak lah sayang. Jom bertiga. You guna dildo sambil tengok I dengan gf i ok?" Amir membero permisi sambil mempelawa aku menonton aksi seks dia dan gf nya. Budak yang aku jumpa di Sogo tempohhari.

Cipapku mula berlendir. Batang Amir mula menguak cipap ketat girlfriendnya. Dalam masa yang sama cipap nikmat ku mula diisi dildo 9 inci pemberian suamiku..

Emmmhh..sedapnya aku mengerang perlahan.
Aksi Amir dan girlfriendnya semakin panas. Dari missionary ke Doggie style.

Pap pap pap! Peha amir berlaga dengan punggung girlfriendnya. Aku makin berahi.
Aku mengemut dildo semakin rapat. Akhirnya cipapku kejang tanda klimaks. Lain juga rasanya  tengok video live ni. Cepat betul aku klimaks.

"You dah pancut ke sayang?" Amir bertanya.
Aku hanya mampu mengangguk dan menutup tango.  Call log ku padam. Aku bergegas ke atas dan baring di sebelah suamiku.

2 hari lagi suamiku akan balik ke Beaufort menyambung tugasnya. Cuti ku juga akan berakhir. Isnin ini terpaksalah menyambung tanggungjawab melahirkan anak bangsa yang berjaya. Goodnight.

2 comments: