Tuesday 9 April 2013

Surprise

Aku membelek-belek hadiah yang diberikan oleh suamiku. sepasang baju tidur bewarna merah berserta push up bra dan panties. cantik. seksi dan menggoda. kain lace, hanya menutupi segitiga idaman setiap lelaki dan bahagian belakangnya cuma tutup half dari punggungku. aku mula memakai panties dan bra. sambil menggayakan di hadapan cermin. cukup seksi badan 26 tahun ini. belum pernah melahirkan anak. masih slim lagi. semasa mengangkat baju tidur dari kotak hadiah, aku terkejut apabila dibelakangnya terdapat satu alat yang familiar. tapi belum pernah terlintas untuk aku guna. Dildo 9 inci tertulis di label. berwarna coklat gelap dan lebar mungkin 4 inci. terkejut aku tak pernah dapat hadiah yg macam ni dari suami.macam tau-tau aku perlukan batang yg lebih besar untuk memuaskan telaga nikmatku ini.

tiba tiba cipapku mula berair..ahhh.. teringat aku batang si amir yang saiz nya lebih kurang dengan dildo yg suami aku berikan. aku jadi stim..aku naik ke katil dan memulakan penerokaan baru dalam hidupku.dildo ku on kan dan ia mula vibrate..aku letakkan di kelenti..ahhh..aku mengerang perlahan..sedap..air cipapku merembes lebih banyak. hujung dildo diletakkan di bibir cipapku yang mula bewarna gelap sedikit. mungkin gelap akibat akiviti seksku yang kerap.

emmmhh..ahhh...separuh dildo sudah kumasukkan ke dalam cipapku..dengan bantuan air cipapku, tak ada masalah nak masukkan dildo 9 inci ni.lagipun cipapku dah selalu ditujah amir.sejak kahwin sampai sekarang suamiku macam suami nombor dua.  Dildo semakim dalam ku tekan.dinding vaginaku mengemut ngemut kegelian..mulutku merintih memanggil nama amir.ahh sedapnya. Peluh betina aku mula merembes..aku mengangkang dengan dildo kutusukkan semakin dalam..tiba tiba aku rasa ingin terkencing...emmm..ahhh..klimaksku dah nak sampai...amirrrrrr...aku menjerit perlahan..


Klok! Tiba tiba pintu bilikku terbuka..shit! Suamiku masuk ke bilik.baru aku nak mencapai klimaks.
"Hai isteri abang ni. Pagi pagi dah buat surprise. Patutla abang panggil dari bawah tak menjawab. " suamiku yang baru balik dari membeli sarapan naik ke atas katil sambil membuka seluar tracksuit 3/4 nya..batang 6 incinya berayun mencari sasaran..
Cipapku yang sedia licin kini dimasuki batang comel suamiku.emmmm
..aku mengemut perlahan lahan supaya suamiku tak terpancut awal..dia mula menghayun perlahan lahan.. Badanku dipeluk. Kakiku aku silangkan di brlakang punggung suamiku.emm...aku menarik badannya rapat rapat.ahh.
Aku mengerang perlahan..suamiku melajukan rentak hayunan. Semakin laju. Akhirnya.....

Cretttttt..ahh..emmm..syg....suamiku mengejang. Memuntahkan sperma ke dalam cipapku... Dia mencabut batang dan baring di sebelah ku.." Puas sayang?" ..suamiku bertanya.. Aku tersenyum mengangguk .menipu buat kali ke berapa...

1 comment: