Sunday, 7 April 2013

Penantian satu bulan

Ahhh..abang...ahhhh..sedap bang....
aku mengerang.nikmat. sedap. permainan lidah oleh suamiku membuat nafasku tercungap cungap.
dadaku turun naik. menarik nafas yang penuh nafsu.

"abang ni.emmmhh...ahhhh. tak nak tunggu sayang bersih2 kat bilik air dulu terus terkam" aku mengerang sambil meramas rambut suamiku.

"abang tak tahan sayang. tengok sayang yang seksi ni." kesian suamiku.dah sebulan dia tak menjamah isterinya sendiri. mungkin penuh air mani dalam kantung spermanya. belum sempat aku cuci cipapku yang ditutuh amir petang tadi. mungkin ada saki baki air mani amir masih melekat di cipapku.petang tadi aku tak sempat mandi sebelum menjemput suamiku di airport. cukup hanya mencuci muka, makeup dan memakai tudung litupku. dan sekarang cipapku dalam kesedapan dijilat suamiku .

nafsuku makin membara.. aku kekejangan.aaaa.hh..emmhh..badanku mengejang. klimkas pertamaku.. air pukiku meleleh. membasahi kelengkang dan mulut suamiku. aku mengepit kepalanya dengan kedua pehaku.. habis hidungnya pun kena air pukiku..entah apa rasanya air ni. orang lelaki kalau dah bernafsu semua jadi best..

babak seterusnya babak yang ditunggu sekian lama.suamiku naik ke atas ku..batang 6 inci nya membelah cipapku perlahan lahan. ahhh.. boleh tahan jugak rasanya geselan dari batang suami..aku mengerang. memeluk badan suami.cipapku ku kemut2 supaya batang suami makin dalam.. nafasnya kian mendengus.dia memelukku erat.. badannya kejang..dia menjerit aaahhhhhh...terasa pancutan panas membasahi liang senggamaku..tak sampai 10 kali hayunan  suamiku tewas. padahal aku baru nak mendapat rentak.

berbeza betul suamiku dengan exboyfriendku amir. amir dengan batang 8 incinya tak pernah mengecewakan ku. dia bertahan cukup lama kalau berhubungan badan. dia kata suka tengok aku klimaks. sampai 3-4 kali klimaks baru dia akan pancut dalam cipapku.
and that is  the worst part of my hubby. dia tak tahan lama. batang size standard lelaki melayu. tapi kalau bab endurance tak perlu cakap banyak lah.  dia gagal..
suamiku meminta maaf kepadaku. aku cakap tak apa. its okay. dia mencium pipiku dan terlelap meninggalkan ku terkapai kapai..
nampaknya sperma suamiku kena bertarung dengan sperma amir la ... rasa rasanya sperma siapalah yang menang.....

3 comments: