Sunday 21 April 2013

Perkhemahan Mak Lang: Part 2

Jam menunjukkan pukul 8 malam. Aku tersedar dari lamunan apabila dikejutkan oleh cubitan Cikgu Din di pinggangku.

"Tika, dah sampai ni. Bangun-bangun. Nanti kena tinggal dalam bas." Cikgu Din berbisik rapat di telingaku sambil mengambil kesempatan mencium pipiku manja.

"Abang Din ni, nanti student depan tu nampak mati kita" aku cuba menolak muncung Cikgu Din yang cuba menciumku. Laju je aku memanggilnya Abang Din. Macam suami isteri pulak. Tapi biarlah, dia dah puaskan aku tadi, boleh la aku anggap macam suami jugak. Hehehe aku tersenyum sendiri.



Pelajar sudah berkumpul di luar bas dengan beg pakaian masing-masing. Aku membahagikan pelajar perempuan kepada 5 kumpulan. Setiap kumpulan teridir dari 6-7 orang sementara pelajar lelaki diselia oleh Cikgu Din membentuk dua kumpulan, 5 orang setiap kumpulan. Memang dah tandus populasi lelaki kat dunia ni.


Selesai menyimpan beg di dalam chalet masing-masing, kesemua pelajar bergerak ke dewan utama untuk makan malam. Dewan terbuka ini mampu memuatkan seramai 200 orang pada satu-satu masa. Cikgu Din hilang di kelibat pelajar lelaki yang sedang beratur mengambil makanan sementara aku duduk di meja makan bersama Syaheen dan Hazwani.



"Makan cepat sikit wani , syaheen. Kena tidur  awal malam ni. Esok ada aktiviti trekking dan Absailing dekat kawasan air terjun" aku men kepada wani dan syaheen di depanku.


Aktiviti esok hari akan diselia sepenuhnya oleh fasilitator di kem ini. Ada seramai 4 orang fasilitator yang akan menjaga dan melatih pengawas sekolah aku pada esok hari. Jadi aku tak perlu risau planning untuk aktiviti diorang. Semuanya ditanggung beres oleh Kem Mak Lang.


Selesai mandi dan Solat isyak, aku berbaring- baring di katil. Badan terasa lega selepas mandi tadi, air kem ini diambil dari air sungai berdekatan. Sungai congkak kalau tak silap, memang syok , sejuk, segar kalau dapat berendam. Sedang aku menukar-nukar siaran di kaca tv 14 inci tiba-tiba Cikgu Din menelefonku.

"Tika, bukak pintu belakang cepat. hehe" dia tertawa kecil.

aku cepat-cepat berlari mendapatkan kunci dan membuka pintu belakang chalet ku. Chalet ku betul-betul di sebelah Chalet Cikgu Din, cuma dipisahkan selapis dinding sahaja.

" Awalnya abang Din sampai, baru pukul 930pm ni" aku bertanya kepada Cikgu Din yang sekarang ni aku bahasakan abang sahaja.

"Tika ni, lupa ke janji kita. Kan malam ni kita nak bersama puas-puas." abang Din menjawab.

"mana boleh lupa bang, malam ni burung abang ni nak balik ke sarang barunya" jawabku sambil mengelus- ngelus batang Abang Din dari luar seluarnya.

"kalau abang tau Tika punya ni boleh jadi sarang abang, dari tahun lepas lagi abang dah kerjakan" Abang Din tersenyum sambil meramas punggung ku.

"mana boleh bang, tahun lepas kan Tika belum kahwin lagi. Nanti suami kesian suami Tika dapat saki baki Abang Din.


Abang din mula membuka pakaian ku satu persatu. Kini aku berbogel lagi di depan orang lain yang bukan suamiku. Abang Din membaringkan ku di katil. Kakiku terjuntai ke bawah. Dia mengangkat kakiku, dan mula menjilat kemaluanku dengan lahap.


"banyak air Tika ni sayang" sambil Cikgu Din menjilat, dia menghirup-hirup air pukiku dengan rakus.


"ahh...abang..aahhh..ermmm...sshh...ahhh" aku mengerang perlahan takut didengari orang lain.


"sedap sayang? Cikgu Din menarik mukanya dan mula menggesel batang 6 incinya di cipapku..

"abang jangan seksa Tika macam ni, masukkan bang.." aku merayu supaya Cikgu Din cepat memasukkan batangnya. memang tak tahan nafsuku dipermainkan oleh Cikgu Din.

"ahhh...sedap bang. keras batang abang. jolok tika dalam-dalam. Puaskan tika bang. Tika milik abang. Cipap Tika milik abang." aku meracau-racau kesedapan dijolok Cikgu Din.

"siapa lagi sedap sayang? Suami Tika tau abang? " Cikgu Din melajukan hayunan. sudah 20 minit dia mendayung cipapku. Cipapku betul-betul basah dan tak berhenti mengemut kuat batang CIkgu Din.

"Mestila Abang Din sedap. Batang abang keras, besar, yang penting tahan lama, tak  cepat pancut..aahhhh..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" aku memperlekeh kejantanan suamiku dalam masa yang sama aku memaut bahu Cikgu Din. Aku mendapat klimaks yang ketiga malam ini.


Kami terdampar kepenatan. hampir sejam kami berdua bertarung di dalam rimba Kem Mak Lang ini. Tak sangka Cikgu Din yang kukenali hampir dua tahun ini telah dua kali menyetubuhiku malam ini. Aku memeluk badan Cikgu Din dan dia membalasnya penuh manja.

"Tika, betul ke apa yang Tika cakap tadi? "..Cikgu din membuka bicara selepas 10 minit kami berpelukan
"cakap apa bang..? " aku menyoalnya semula


"emmm..ye la . pasal yang Tika puji mainan abang. lepastu Tika cakap suami Tika cepat pancut tu"
Cikgu Din menerangkan maksud tersirat soalannya tadi.


"betul bang, suami Tika memang tak tahan lama. Dia cepat sangat pancut, baru masukkan separuh batang, gerak-gerak sikit dah pancut. Tika memang tak sempat nak basah habis lagi. Lain dengan Abang , dalam bas pun dapat puaskan Tika." aku memuji kehebatan Abang Din. Dia tersenyum bangga.


"kalau macam tu biar abang puaskan Tika anytime anywhere okay? Bilik Disiplin Abang selalu tersedia untuk Tika. " Dia cuba menggodaku lagi.

Aku cuma membalasnya dengan senyuman. Dia tak tahu yang aku punyai lelaki-lelaki lain yang lebih hebat daripada nya  cuma aku malas nak cerita takut hilang mood.

"Tika, temankan abang buat rondaan nak malam ni. pukul 1130 kita ronda. Takut keselamatan budak-budak ni terganggu."
Cikgu Din mengajakku meronda kawasan Kem Mak Lang. memang dalam protokol itu adalah tugas kami berdua. Mahu tidak mahu kami terpaksa juga meronda.

Cikgu Din menyarong pakaian nya semula dan meninggalkanku keseorangan di dalam chalet. Aku mengambil handphone. Di skrin tertulis "5 missed call".

maaf suamiku, isterimu sedang dipuaskan lelaki lain waktu itu.......


No comments:

Post a Comment