Sunday 14 April 2013

Rindu Bertaut Lagi



Krinnnnnggggggggggg! bisingnya. Aku menekan punat jam loceng dan membuka mata.
Ahhh Silaunya, lampu downlight menerangi kamar tidurku. Terlupa tutup lampu malam tadi. Akibat terlampau letih bertarung, kami berdua tertidur kepenatan. 3 kali aku klimaks malam tadi, lama tak dapat kepuasan macam malam tadi. Seminggu aku menahan gelora nafsu liarku akhirnya malam tadi tertunai juga.

Aku menoleh ke arah jam loceng. Jarum menunjukkan jam 5:45 pagi. Aku membuka comforter, melihat tubuhku yang dipenuhi lebam-lebam bekas gigitan cinta. Dada, bahu , leher, semuanya penuh dengan kesan merah. Aku cuma tersenyum, terbayang- bayang bagaimana batang 8 inci Amir membelah cipap seorang isteri.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Baik-baik tau abang. Dah sampai nanti jangan lupa call" aku menyalam dan mencium tangan suamiku.
Dia membalas dengan memelukku erat dan mencium dahi ku. Aku cuma tersenyum.
Flying kiss diberi oleh suamiku dari kejauhan kaunter scanning pihak polis. Aku melambai dan akhirnya dia berlalu menghilang di sebalik kelibat orang ramai di Terminal LCC Sepang.

"Amir, 40 minit ya. Suami i baru naik flight." aku whatsapp kepada Amir sambil berjalan ke tempat letak kereta berdekatan KFC yang terletak di Food Court LCCT. Sebenarnya suamiku belum naik lagi, mesti dia tengah tunggu flight sekarang. Aku berlalu meninggalkan airport dan terus memecut Savvy hitamku balik ke rumah.


Lebih kurang 45 minit aku tiba di persimpangan masuk ke rumahku, seperti biasa Amir akan parking keretanya di kawasan kedai mamak berhampiran dan menaiki keretaku. Taktik yang dah lama aku guna sejak couple dulu. Lagipun kedai mamak tu yang bagusnya buka 24jam. Selamat kalau park kereta kat situ.


Apabila sampai ke rumah, aku membuka pintu dalam keadaan gelap. Memang sengaja aku tutup lampu porch kereta supaya Amir senang menyelinap ke dalam rumah ku tanpa pengetahuan jiran-jiran. Walaupun kawasan kejiranan Cina, tapi aku tak mau ada yang nampak perlakuan sumbang aku dengan Amir.

Sejurus aku mengunci pintu, Amir terus memelukku dari belakang.

"I miss you sayang" Amir berbisik di telingaku sambil tangannya membelai perutku. Cukup romantik.
Aku memusingkan badan dan terus memagut bibir Exboyfriendku ini. Nafasku turun naik, menjadi tak teratur, keghairan seminggu ini perlu dilunaskan malam ini juga.

"sayang, i mandi dulu okay? Biar wangi, biar segar. We have a long night tonight." aku mebuka tudung dan  menaiki tangga ke tingkat atas sambil diekori Amir.

Sampai di bilik kami berciuman lagi, aku meramas batang Amir di balik seluar Dockers nya. Keras, Panjang dan tegang.
Amir mula menanggalkan baju kurungku satu persatu. Tak sempat tukar baju petang tadi, dari majlis perkahwinan kawan officeku Najwa, kami terus ke Airport.
Kini aku cuma berbaju dalam dan panties yang telah lembab di bahagian kelengkang. Amir memang cepat menaikkan nafsuku dari dulu lagi. Bila bersentuhan macam ada elektrik menyambar badanku.

Tanpa ku sedari kini Amir telah telanjang bulat di hadapanku. Batang kerasnya berayun seakan peluru berpandu Samud Kazaskhtan yang sedia untuk menyerang. Dia menarikku ke dalam bilik mandi.
Shower di buka, heater di-on kan. Air suam-suam membasahi badanku dan Amir. Kini aku lupa bahawa di hadapanku sekarang adalah seorang lelaki yang bukan suamiku. Tetapi dari segi seks, dia lebih dari suamiku.

Dialah yang meragut daraku
Dialah yang paling banyak menyetubuhiku
Dialah yang paling banyak memuaskan nafsuku
Dialah yang paling besar berbanding suamiku.

Kini Amir sedang menyetubuhiku dari belakang, doggy style. Aku mengerang, memegang sinki. Amir melajukan hayunan batangnya. Setiap geselan, setiap tarikan membuatkan air nikmat ku semakin membanjiri cipapku..

"Ahh..ahhh..ahh..emmhh... sedap sayang. laju lagi sayang" aku meraung dan meracau.
Aku semakin hampir kepada klimaks pertamaku.

"AHHHHHHHHH.. Amir.! Fuck me. ahhhhhh............................." aku meraung panjang. klimaks pertamaku. kakiku lemah, aku terjelepok di atas lantai bilik air. Amir membangunkanku, mendukungku ke atas katil. Kini dia duduk betul-betul di celah kakiku. Kakiku di letakkan di atas bahunya.
Batang Amir mula membelah kemaluanku, tak ada masalah. Walaupun batangnya besar , tapi airku cukup untuk membenarkan batang 8 inci itu masuk dengan lancar.

"emmmhh...sayang.. ahhh.. dalamnya sayang. ahhh.. sakit sayang." aku menjerit kesakitan. Batangnya kena di pangkal rahimku. sakit tapi sangat nikmat.


                            ---------------------------------------------------------------------


Aku tersenyum mengenangkan kenikmatan malam tadi, belum sempat aku flashback semuanya cipapku dah mula berair. Aku menyeluk selimut, mencari batang Amir. Aku lancapkan perlahan- lahan. Batangnya mula tegang. Aku naik ke atas Amir, batangnya kumasukkan perlahan-lahan. Aku sekarang ini ialah seorang isteri yang gersang. Yang sanggup menjatuhkan maruah demi mendapatkan kepuasan dari lelaki lain.

Amir terjaga dari tidurnya. Dia cuma tersenyum. Badanku dipeluk. Kini aku tak payah menghenjut lagi kerana Amir yang menaikkan punggungnya supaya batangnya dapat keluar masuk dengan cepat .

15 minit mendayung, aku mengarahkan Amir pancut. Dengan posisi di bawahku, Air maninya dipancutkan kedalam rahimku. Berdas-das tembakan tepat ke rahimku. Amir mencium bibirku.

"Good Morning Atika sayang, I tak tau you nak breakfast awal pagi ni" Amir bergurau.
"Morning sayang, breakfast sosej i pagi ni. " aku membalas jenaka pagi Amir.

Aku cuma tersenyum, mengalihkan badanku darinya. Jam sudah menunjukkan 6:10 pagi. Aku bergegas ke bilik air dan bersiap agar tidak lambat ke tempat kerjaku. Aku tak boleh lewat, pukul 7:30 perhimpunan bermula dan aku kena datang awal  10 minit kerana aku Guru bertugas minggu ini.

2 comments: